Terima Kasih


Hidup aku ni memang banyak dugaan . Masalahnya always dengan family , kadang-kadang dengan boyfriend and macam-macam lagi . Huh! Aku ni otak tak betul sikit . Sometimes , if ada problem aja , mulalah buat kerja bodoh macam nak lari from my house , nak bunuh diri pun ada . Oh , dugaan-dugaan . Why lah datang dekat aku . Pecah otak aku nak fikirkannya . Aku perlukan bantuan . HELP! HELP!
Nasib baik aku ramai member . Im so lucky cause aku ramai kawan-kawan . Ada bestfriend dari kecil , from myspace and member-member sekolah aku . Merekalah tempat aku mengadu if I have a problem . Mereka macam guru kaunsling aku . Hahaha . Mereka always bagi sedikit advice kat aku . Kadang-kadang ada juga aku tak terima nasihat-nasihat daripada mereka cause ada yang aku tak boleh buat . Im sorry . Tapi tak apalah aku berterima kasih juga kat mereka sebab mereka tak berhenti-henti memberi semangat aku .
Sekarang hidup aku kembali ceria . Tanpa sahabat-sahabat aku , maybe aku dah tak ada kat dunia yang indah ini . Aku nak say thanks sangat-sangat dekat member-member aku cause tak penat bagi nasihat kat aku . Aku amat menyanyangi you all . Aku tak tau macam mana nak balas budi baik kamu semua . Aku tak kan lupa kamu semua . Insya-Allah , if you all ada problem aku akan tolong sebaik mungkin . Ok thats all. THE END :)